Dołącz do czytelników
Brak wyników

Otwarty dostęp , Aktualności

14 lipca 2022

NR 137 (Czerwiec 2022)

Reha INNOVATIONS. Mocny debiut!

0 241

Innowacje, wiedza i relacje – te trzy słowa najlepiej oddają charakter premierowej edycji Reha INNOVATIONS Fizjoterapia. Nowoczesna diagnostyka. Odnowa biologiczna, która 13—14 maja odbyła się w Expo Kraków. Pierwsze na południu kraju wydarzenie dla fizjoterapeutów, kadry zarządzającej ośrodkami medycznymi i pacjentów było połączeniem wystawy targowej, warsztatów eksperckich, wykładów otwartych i networkingu. Dywersyfikacja działań podjętych przez Targi w Krakowie sprawiła, że impreza przez wielu została okrzyknięta najciekawszym i najbardziej obiecującym wydarzeniem w branży.

Technologia w służbie człowiekowi

Ambicją organizatorów Reha INNOVATIONS było stworzenie dogodnej przestrzeni do prezentacji produktów oraz nowych rozwiązań w zakresie profilaktyki, diagnozowania i leczenia w fizjoterapii, medycynie fizykalnej, inżynierii biomedycznej, medycynie sportowej, osteopatii oraz lecznictwie uzdrowiskowym. Plan ten udało się zrealizować, ponieważ na targach ofertę zaprezentowało 60 wystawców topowych marek, którzy przez dwa dni szczegółowo odpowiadali na pytania zwiedzających i umożliwiali testowanie urządzeń. Słowem kluczem minionej imprezy była innowacja. – Na Reha INNOVATIONS bardzo nam się podoba. Jest bardzo dużo nowości, które pojawiają się na rynku usług rehabilitacyjnych i myślę, że super wstrzeliliśmy się w ideę tych targów. Tak więc cieszymy się, że mogliśmy tu być i zaprezentować nasze urządzenie – podsumowała Anna Lewczuk, certyfikowany ekspert/szkoleniowiec z firmy Capenergy. 
Doświadczenie klientów (customer experience) jest niezwykle ważne, dlatego wystawcy zadbali o to, aby zwiedzający mogli osobiście sprawdzić możliwości, jakie daje prezentowany sprzęt. – Zainteresowanie naszym stoiskiem jest bardzo duże. Non stop ktoś do nas podchodzi, ponieważ udostępniamy sprzęt zwiedzającym i każdy ma możliwość skorzystania z niego. Naszym celem było przede wszystkim szerzenie informacji na temat nowości, którą mamy, czyli alternatywnej, innowacyjnej metody, o której w Polsce dopiero zaczyna się mówić. Metoda hipoksji na świecie jest znana od lat, występuje m.in. w treningu sportowym, znane są pokoje czy namioty hipoksyjne, natomiast nasz sprzęt, mimo że polega na tej metodzie, troszkę się różni. Odwiedzający chcą osobiście sprawdzić sprzęt i przetestować metodę na sobie – zauważył Rafał Grenda, prezes firmy Cpartners – oficjalny dystrybutor Cellgym®. 
Targi od lat są zwierciadłem branży. To tutaj można podpatrzyć nadchodzące trendy. Prezentowane rozwiązania bardzo szybko znajdują odbiorców i trafiają do gabinetów, dlatego targi są doskonałym miejscem na… premiery. Potencjał ten wykorzystała firma Koordynacja, która na Reha INNOVATIONS po raz pierwszy w Polsce zaprezentowała AntiGRAVITY Platform – AGP – platformę do ćwiczeń mięśni antygrawitacyjnych z wykorzystaniem sprzężenia zwrotnego. – W mojej ocenie targi są dobrym miejscem do zaprezentowania nowości. Przez pandemię można było pomyśleć, że jest inaczej, ale ludzie jednak chcą przyjechać, dotknąć sprzętu. W jednym miejscu w krótkim czasie mogą zobaczyć dużo różnych wersji tego samego urządzenia i zapoznać się z nimi – podkreślił Mariusz Strzecha, prezes zarządu Koordynacji.

Siła spotkań

Targi Reha INNOVATIONS były dowodem na to, że pomimo licznych zmian wokół jedno pozostaje niezmienne – potrzeba bezpośredniego kontaktu z drugim człowiekiem. – Spotkania bezpośrednie są dla nas bardzo ważne. Każde targi, każde spotkanie z innymi wystawcami uczy nas nowych rzeczy, pozwala lepiej przygotować się do następnych takich imprez, zorientować się, jak dynamicznie rozwija się ten rynek, szczególnie po okresie zastoju, kiedy nie można było się spotykać. Na targach jesteśmy w stanie poznać oczekiwania grupy docelowej, czyli osób zainteresowanych rozszerzeniem swoich usług, zakupem nowych narzędzi. Możemy poznać oczekiwania pacjentów, którzy na Reha INNOVATIONS też się pojawiają – zauważyła Anna Lewczuk. 
Targi pozwalają poczuć tętno branży. Wystawcy bliżej poznają potrzeby odwiedzających, a odwiedzający mogą szczegółowo zapoznać się z oferowanymi rozwiązaniami. – Każde spotkanie z klientem przynosi jakąś wartość, a spostrzeżenia klientów na temat urządzeń i ich innowacyjności pomagają nam się rozwijać – podkreślił Łukasz Pyza, przedstawiciel handlowy z firmy Meden-Inmed. 
Jak zauważył Jan Siarkiewicz, product manager z firmy BTL Polska: – Dla naszej branży spotkania stacjonarne są kluczowe. Wiele sprzętów trzeba po prostu zobaczyć, dotknąć, przetestować. Jesteśmy tutaj po długiej przerwie spowodowanej pandemią i bardzo się cieszymy, że możemy wyjść do ludzi, pokazać nasze innowacje, pokazać nasz sprzęt i zaprezentować nowości. To fantastyczna okazja, żeby spotkać się wreszcie twarzą w twarz, a nie przez internet. 

Rekord Guinne

...

Artykuł jest dostępny w całości tylko dla zalogowanych użytkowników.

Jak uzyskać dostęp? Wystarczy, że założysz bezpłatne konto lub zalogujesz się.
Czeka na Ciebie pakiet inspirujących materiałow pokazowych.
Załóż bezpłatne konto Zaloguj się

Przypisy