Dołącz do nas

Praktyczna fizjoterapia

Autor Paszkowska Małgorzata

Elementy kształtowania wizerunku zakładu rehabilitacji leczniczej

Przemiany rynkowe i społeczne doprowadziły do zmiany postawy oraz wymagań pacjenta, który stał się świadomym, a także aktywnym klientem rynku usług medycznych. Usługi medyczne, w tym także w zakresie rehabilitacji leczniczej, podlegają coraz silniejszym wpływom rynku i stają się przedmiotem konkurencji. Coraz silniej konkurują między sobą zakłady rehabilitacji leczniczej (ZRL), walcząc przede wszystkim o komercyjnego pacjenta (zabiegi pełnopłatne). Dlatego też niezbędne staje się wykorzystywanie nowoczesnych instrumentów rynkowych przez świadczeniodawców medycznych w zakresie rehabilitacji, w tym także związanych z kreowaniem pozytywnego wizerunku, czyli public relations (PR). Należy pamiętać, że w wielu państwach, także w Polsce, zakazana jest reklama działalności leczniczej. Zgodnie bowiem z art. 14 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej podmiot leczniczy, w tym ZRL, może podawać do wiadomości publicznej informacje o ...

Artykuł dostępny tylko w prenumeracie PREMIUM

Pozostało jeszcze 94% treści

  • Toksyna botulinowa i jej zastosowanie na potrzeby fizjoterapii

  • Prawo wykonywania zawodu fizjoterapeuty (PWZFz). Jak i do kiedy trzeba się zarejestrować w Krajowym Rejestrze Fizjoterapeutów

Darmowy

3 narzędzia niezbędne w gabinecie fizjoterapeuty

Prowadzenie dobrze prosperującego biznesu bez wsparcia nowoczesnych technologii to nie tylko niezwykle trudne zadanie, ale i ryzyko pozostania w tyl-e za rozwijającą się szybciej konkurencją. Dot...
Podstawowy

Terapia krótkowzroczności nabytej u dzieci metodą manipulacji powięzi

Dysfunkcje związane z rejonem głowy rzadko są obiektem zainteresowania ze strony fizjoterapeutów. Tymczasem wiele problemów związanych z narządami zmysłów, w tym np. krótkowzroczność, jak w opisanym w niniejszym artykule ...